Covid-19 – vigtig information
COVID-19-situationen er kompleks og udvikler sig konstant. Den følgende vejledning er givet, skulle du stå i den situation, at du ikke kan deltage i dit bookede event grundet COVID-19.
Hvis du oplever symptomer på COVID-19, er den nuværende anbefaling at blive testet så hurtigt som muligt. Baseret på dit test-svar, skal du gøre et af følgende:
Et positivt resultat – hvis din COVID-19-test er positiv, og du har dokumentation for det, vil din refundering blive betalt. De pålagte isoleringsdage skal dog dække dagen for eventet.
Et negativt resultat – hvis din COVID-19-test er negativ, vil de normale vilkår og betingelser gælde. Du vil blive nødt til at give yderligere dokumentation, der bekræfter at du ikke kan deltage i eventet, for at din refundering kan blive betragtet.
Hvis et medlem af din husstand eller nærmeste familie er testet positiv og du som resultat også skal isolere dig, og kan dokumentere dette, vil din refundering blive betragtet under de normale vilkår og betingelser.
Desværre kan vi ikke administrere refunderinger i tilfælde af, at man vælger ikke at deltage i et event grundet bekymring for at blive smittet med COVID-19, eller hvis eventet aflyses. Hvis det bookede event er aflyst, kontakt da billetsælgeren direkte for bekræftelse vedrørende opnåelse af refundering eller ændring af eventets dato.
Vi kan ikke administrere refunderinger hvis ikke du kan give velegnet dokumentation.
For mere vejledning, kontakt os med dine booking-detaljer og nuværende situation.
Et af vores teammedlemmer vil kontakte dig inden to arbejdsdage.